söndag 16 februari 2014

"Simonkales kokvrå", nu även på Facebook!

Det här är ett litet informationsinlägg för dig som vill få tips, bilder och uppdateringar från mig och Simonkales kokvrå lite oftare. Jag har nämligen startat en Facebooksida med samma namn som min blogg, 
där jag lägger upp alla nya inlägg samt en del bilder som inte bloggas och lite tips och så.
https://www.facebook.com/pages/Simonkales-kokvr%C3%A5/831575106859099
Så, följ gärna med mig dit och Gilla min Facebooksida. 
Du kommer alltså inte missa något genom att göra det.

Naturligtvis får du gärna rekommendera Simonkales kokvrå för vänner och bekanta. Jag lovar att göra mitt bästa för att hålla ditt och dina näras intresse för sidan vid liv!!

Trevlig kväll och på återseende!!
/Simonkale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar